Tuesday, July 17, 2007

Mda...Good Food....Fast-Food...NO Future

Tot ce scriam eu mai devreme nu e o "descoperire a secolului" sau un breakthrough... e pur si simplu o chestiune pe care o poate remarca orice om in momentul in care ajunge sa cumpere dintr-un supermarket sau sa intre intr-un magazin... Exista o oarecare isterie in a cumpara tot ce se importa tot ce are "e-uri" tot ce e mai rau sau imortant. Si ceea ce ma sperie mai tare e faptul ca nu prea stim sa ne educam copii in a manca ceea ce trebuie. Recunosc ca am avut o mare pasiune pentru fast-food si ca e preaaaaa bun :)) ce e drept.... dar din cauza unui fast foot celebru am ajuns sa traiesc pe pielea mea ceea ce am vazut si pe la televizor... m-am ingrasat 30 de kilograme in 2 luni fapt ce na... acum incerc sa recuperez prin regim alimentar... A fost o perioada foarte aiurea, dar ma gandesc si sper ca voi reveni... Ceea ce ma sperie, ca sa revin la ce scriam mai devreme, e ca acesti copii care se duc de mici in fast-fooduri, ajung la maturitate sa considere tot acest mod de viata o normaitate si sa nu mai poata recupera niciodata din sanatate sau din kilogramele pierdute...

No comments: