Sunday, September 16, 2007

Long Time.. no write

o vara poate prea scurta, o vara poate prea lunga... bacul s-a terminat si timpul s-a contractat deodata... Am petrecut poate una dintre cele mai interesante veri de care am avut parte, m-am bucurat de vremuri ca niciodata... poate ca timpul se scurge mult prea repede pentru ceeea ce inseamna viata poate ca eu nu stiu ce sa mai cred... despre lume si despre locuri...Viata se scurge incet fara sa-ti dai seama si poate ca suntem prea prinsi in rutina zilnica sau in plictisul ce ne omoara timpul...
Sunt poate prea multe locuri frumoase pe lumea asta si poate prea putin timp sa le vedem... sa ne bucuram de ele...
Cateodata oamenii pur si simplu nu stiu sa se bucure de lucruri, de frumusetile care ii inconjoara...
CU siguranta parca Romanii nu stiu sa zambeasca dintr-un nimic... poate ca nu prea au de ce sa zambeasca, poate ca nu stiu sa sambeasca, poate cei 50 de ani de comunism ne-au luat zambetul de pe buze...

Visul unei veri frumoase aproape ca a trecut.. si incet, incet se asterne toamna... Si e cu atat mai ciudat cu cat imi dau seama ca maine e 17 septembrie si pentru mine scoala nu incepe... pentru mine scoala s-a terminat... E un sentiment cu atat mai ciudat incat am sentimentul ca deodata ma rup de un sistem, ma rup de un Liceu pe care il iubesc si in care deja nu ma regaesc... Totul ca aproape s-a schimbat deja in el, totul e diferit si totusi parca a ramas la fel in mare parte... Sunt prea multe locuri frumoase... dar nicaieri nu e ca linistea pe care poate o gasesti numai acasa...linistea sufleteasca pe care toti o cautam la un moment dat... :)

No comments: