Friday, July 6, 2007

GATA BAAAACu

Ma gandeam zilele asta ca nu o sa se mai termine niciodata toata porcaria asta de bacalaureat, de la aflarea notelor, la toate subiectele care au fost extrase si care, de altfel, impreuna cu tooot sistemul din ziua de astazi, ma dezgusta.Nu imi place niciodata sa am un ton atat de radical, sa par atat de impotriva unei idei sau unui sistem si ceea ce ma seaca la romani e ca ei de fapt nu incearca niciodata sa schimbe nimica. "Totul e cum e, nimic nu e de facut"-- cam asta e ideea in mintea la toti si nimic altceva. E mai bine sa aplici principiul mioritic " las-o ba ca merge asa".
Imi place sa cred ca am mai scris o pagina din cartea vietii mele si ca am lasat la o parte o lume care imi naste atatea sentimente contradictorii si nimic mai mult. E placuta, "negruzzi" e aproape scoala perfecta din punctul meu de vedere. Dar cred ca dincolo de vorbele de genul ca promoveaza elitismul sau alte porcarii de genu care nu sunt adevarate, dar care mai raman izolate pe ici pe colo in unele clase sau medii, ````colegiul ``negruzzi``` e in primul rand o scoala a vietii...
Si am ajuns la oconcluzie oarecare ciudata. Acum daca s-a terminat bacu simt ca parca cineva mi-a luat "obiectul muncii" sau tot ce aveam de invatat :)... parca ma plictisesc oricum...`Cel mai minunat lucru e ca am ceva timp a reflectez la ceea ce o sa aleg mai departe...unde o sa dau mai departe...ce facultate voi face...
Ideea e ca dupa bac...no feedback.. nu a avut nici un sens examenul asta :)... totul fara sens... parca e pentru noi romanii.. mult, prost si fara rost :)....15'examene la toate chestiile de dragul examinarii...cam asta e bacul... Singura concluzie e ca te schimba foarte tare...efectul de dupa... E ca si cum ai da de gustul nu dulce ci dimpotriva putin acru al vietii...Oricat de dulce ai avea ceva...putin acru tot se simte...
Si ca sa citez din vama veche.. : "visele mele se implineesc cand bat din palme sau cand clipesc..."...

1 comment:

Anonymous said...

eu totusi tind sa red k orice liceu e o scoala a vietii, pt ca de intrigi, de bafra, de trafic de interese dai in orice liceu, in orice scoala. de fapt, nu cred k nu exista scoala/liceu/facultate unde parintii sa nu-si aduca odraslele, sa fie plin de "pilaraie" in stanga si in dreapta.oricum, point-ul era k asta e viata oricum si oricand, indiferent daca am 12, 16 sau 18 ani. indiferent daca esti student, bugetar, patron sau pensionar. intensitatea conflictelor, a intrigilor, a sentimentelor este cea care face diferenta de la o varsta la alta.
si in alta ordine de idei, negruzzizarea asta n-o inteleg eu. parca v-au pus camasi de forta si v-au dat tablite de identificare. sa nu cumva sa uitati vreodata ca ati trecut pe acolo.mi se pare exagerat, uneori patetic si discriminatoriu oarecum.