Monday, March 5, 2007

Mda...it's getting hot in here... and take away from this planet all your ppl :D

Sincer ma ....pe incalzirea globala (putem sa facem un rebus, postati ce vreti pt "..." :D ).
Am fost poate prea direct in ceea ce priveaste opinia mea personala... dar desi toata lumea abosrdeaza acest subiect, nu am sa incerc sa il evit ( nu vreau sa par cum ca m-ar citi cineva :)) da hai... pt sk8reu pacifist si pt ida). Sincer pe mine personal ma afecteaza destul de tare si nu prea mai suport o iarna fara -15 grade C. Unii poate o sa zica ca's nebun dar... pur si simplu si frigul ne face bine si peste toate astea cine o mai vazut ghiocei in ianuarie sau ceva de genul... Iti inchipui un cataclism natural de proportii aproape de neconceput si pica toate serverele astea pe care ne postam noi forumurile, blogurile, mailurile si toate cele ce ne plac noua asa, zi de zi... si mai dau un iz de culoare si farmec pierderii de timp numite net...?
Eu cred ca daca se supara natura si ne taie curentul... da, da pe aia cu electricitatea de-i injurati in fiecare luna cand va vine facctura... s-a cam terminat cu descoperirile si cu toate raelizarile civilizatiei noastre...Peace and luv... MAke luv not WOW and take a walk prin park :)) ;)... sa speram ca mama natura isi va revendica personalitatea si va ajunge una fara sani...( ma refer la roxana aia si la diferenta dintre ea si Gaya)...
Pt Dumnezeu... va rog nu mai aruncati gunoaie, chestii poate o sa am si eu parte de iarna la anu' :D :))

8 comments:

ida said...

"..." din cate? 3 ?:)) mai da un indiciu

ida said...
This comment has been removed by the author.
ida said...

and here comes replik de la ida: :))..poate spre finalul post-ului tau ar fi trebuit sa spui ceva de genu: " faceti voi economie la apa, reciclati hartia, plasticele si orice mai puteti salva, mergeti pe jos si salvati natura k eu oricum nu-mi misc fundul mare din mashina...:))" 1. mashina ta e euro 4? 2. knd te-ai plimbat ultima data prin parc? aa..da. prin septembrie cand te-a carat ida dupa ea..da.da...si 3. a se lua in considerare 1 si 2..:)) oricum shtii k te iubesc shi nu te critic[critica constructiva shi morala pe care ti-o fac nu se pune..asta e din instinct] DAR...hai sa facem ceva..k de vorbit vorbesc toti.

Anonymous said...

eu zic sa plantati un copac de fiecare data cand nu jucati wow si poate o sa respiram aer curat si o sa avem parte de ghiocei...mie chiar mi-e dor sa ma mai dau cu sania..chiar daca am prins deja zapada ..sa ma mai bat cu zapada cand ma duc acasa dupa ore sau sa ma joc cu mada si cu dunk in azpada..i really miss it ..oricum idea e ca noua generatie de copii sunt crescuti in fata tvu'lui si a pc'ului nci maca nu se mai chinuie sa le gaseasca nume mai lungi [numa prescurtari tv]..si cresc ca nishte oligofreni obezi...plus ca nu mai sunt copii in ultimul timp asha multi si nu cred ca e vb ca se foloseshte latexu' f mult...lumea se duce de rapa....da eu o sa-mi pap caramelele imi iau rulota si impreuna cu mada o sa fiu fericit :D[rulota e o metafora:))]

ida said...

voi o sa mancati caramele..eu si cosmin o sa salvam lumea....de carii..mai mult cosmin dekt eu..oricum..generatia 'shto asta ..nu ma incanta deloc. toata ziua ii vezi la kidzland cum invata sa comanda sucuri dietetice. btw, inca nu aparut teddy dietetic? cat despre copaci..vai de courou lor. copaci anemici..eu ador plopii..si imi place sa ma joc toamna in frunze...frunze care put a poluare acuma..e trist..toti copii se joaca in frunze numai eu nu...toti copii au...

Cosmin said...

Mda e din 3 ida :))... faza e ca lumea se cam duce de rapa cu wow-ul asta imi zicea zilele trecute un coleg ca era la camin si faza super tare e ca a cazut netul :)).. si toti cei cu wow au iesit din camere.. si nush ce au facut si in cinci minute au inceput sa se ia la bataie in asa hal incat ua trezit pe toti de p'acolo... deci au cam devenit antisociali... uf... cu mediu si caramele si rulota

Cosmin said...

mda... masina mea are euro 4 si las' vrajeala k merg si prin park... ideea e ca nu te poti deplasa eficient altfel...mda...

Cosmin said...

Ma gandeam la chestia cu obezii oligofreni ce zicea raz si ma gandeam ca la nivel de mUE sau marea britanie ca daca copii tai pana in nush ce varsta sunt obezi tii "confisca" statul si ii pun la regim... prea tare...
SI mai ziceau ca tre sa facem cel putin 90 min pe zi sport ca sa fim sanatosi.. :D