Monday, March 26, 2007

Degradare maxima...

Mda... cu toata rusinea afirm ca nu am mai postat ceva de mult... bacu asta nu-ti mai lasa timp de nimic... ufff... in fine sa trec la un subiect mai serios. M-a lovit curiozitatea, o greseala fenomenala, si m-am uitat vineri seara la "Dansez pentru tine" - degradant. Mi se pare ca seria de shouri tv pentru a scoate bani a prins un oarecare apogeu in industria entertainementului mioritic... Off.. cum poti sa alegi intre un baiat fara picioare si un barabat fara fata ? pentru ca unul dintre prientenii lor danseaza mai bine ? si peste toate astea pui acolo un juriu de "profesionisti" sa ii desconsidere pentru a da veridicitate showului....
BIne se numeste ca profita de suferinta oamenilor. Am vorbit cu cineva recent care zicea ca tipul asta de shouri are f mare succes... si lucrul acesta ma sperie pentru ca ei de fapt nu au nici un scop nobil sau mai bine zis nici o dorinta de a face bine... E chiar absurd. Nu ii faci bine atunci cand faci publica toata ideea... chiar nu mai suport protv-ul cu toate porcariile lor mizere... stirile de la ora 5 etc... sigurm ai sunt si daca nu sunt le inventeaza ei... Bashk k tu te uiti acolo ( sa zicem daca ai fi pers care are un handicap)si prietena ta dansa cu costi ionita ( alt "mare" roman :))// e cazul pe care l-am vazut eu) si ala pune mana pe dansa si tot asa...ufff.... la ce se recurge pt banii din tv....macar astia d pe realitatea bat campii despre politica...poti considera aproape crima toate chestiile astea...
Daca doreau cu adevarat sa-i ajute gaseau alta forma....sper ca o sa s schimbe ceva

No comments: