Wednesday, February 21, 2007

Viata e mai tare decat orice poveste...

da.... imi place sa fiu pozitiv in ceea ce fac... pentru ca in felul acesta se mai schimba putin din lumea asta incruntata in care traim... de multe ori vom fi uimiti de povestile absolut incredibile ale oamenilor sau ale prietenilor chiar.... incerc sa postez acest prim text ca pe o introducere la tot ce va urma... Ma cam enerveaza faptul ca nimeni nu incearca sa acorde macar minimul de atentie tinerilor sau educatiei lor... sper sa se schimbe ceva, si daca se va schimba sa fie in bine....

6 comments:

ida said...

si daca se va schimba cine va avea de castigat? o societate careia nu-i pasa de "individ" ci de "masa de indivizi"? sau poate copii nostri?ma indoiesc..copii nostri ar prinde tranzitia si nu shtiu cat le-ar fi de folos...si o sa ajungem sa spunem si noi k.."pe vremea mea altfel se facea scoala.."...cat despre societatea de consum obsedata de consum in care traim..nu stiu sincer daca ar intelege ceva dintr-o schimbarea a sistemului educational..oi fi eu conservatoare:))

alina said...

mdeah...eu ma intreb oare suntem in stare sa mai schimbam ceva?traim cum traim si e destul de dificil sa incercam noi sa revolutionam o intreaga "societate"..ma rog...putem incerca..dar cine incepe?cine sfarseste?:-s...

Cosmin said...

:)

Cosmin said...

Da... e super interesant ce ziceti... faza e ca in primul si in primul rand trebuie sa credem in sansa noastra si asta va face diferenta... daca noi nu vom crede in sansa noastra nu se va schimba nimic nici cu viata noastra...si cum cine va avea de castigat toti vom avea de castigat...bineinteles daca va fi o schimbarae in bine... iar in legatura cu invatamantul am sa scriu un blog ceva mai inkolo... :)

Anonymous said...

mie nu-mi pasa de societate de masa de indivizi de baba care -mi cere locul in autobuz ..imi pasa de mine si incerc in fiecare seara sa ma culc cu gandul ca adorm un pic mai deshtept..ganditi un pic mai liberi lasati conspiratiile mondiale si pe hardau cu mashina lui ca nu-l face mai bun ca ceilalti..scoala romana e buna atat cat exista lume care invata in ea..si nu persoane care pierd timpul si canta colinde la ora de economie ...e bine asha nam ce zice dar ar trebuie sa fie 50% fun 50% knowledge:D..trebuie sa ai si nishte valori daca vrei sa faci o revolutie si eu shtiu putine eprsoane care au asha ceva ..pana una alta becalizarea e buna ca shtii ce fel de persoane ai in jur si se face o diferenta...Pace..Sk8ru pacifist:D

Cosmin said...

da ar trebui sa fie mult mai fun da ... e fun sa canti colinde la economie :)) :P.... chiar e fun... si e important sa iti pese putin si de ce e in societate pentru ca te va afecta direct sau indirect tot pe tine.... nu stiu ce sa zic... nu avem dreptul sa ii judecam pe cei de langa... dar parca trebuie cateodata///