Thursday, November 15, 2007

Intoarcerea....

Ce mult a trecut de cand nu am mai scris.... ce mult a trecut de cand nu te-am vazut... de cand am sperat ca voi pasi inca o data pe drumurile pe care am mai fost.... Niciodata drumul nu mai e la fel. Si desi ai mai mers pe el, desi ai mai intalnit parca acelasi vant si aceleasi gropi, iti dai seama din ce in ce mai mult ca lucrurile nu sunt la fel... ele se vor schimba tot timpul. Crezi ? Se vor schimba numai datorita perceptiei noastre :).. Lucrurile poate raman la fel, variaza foarte foarte putin...Ce inseamna sa intri intr-un sistem, intr-un angrenaj...
Societatea de astazi nu iti mai lasa timp de nimic... cel mai rau imi pare ca nu am destul timp pentru a scrie, pentru a conversa la urma urmei cu nimeni...
Nimic din ce am fost nu suntem si nu vom mai fi.... si totusi ramanem la fel....neschimbati....
Asta e deviza mea pe ziua de azi.... :)... Zambeste pentru clipa asta, maine nu se stie ce va fi, ce ne rezerva viitorul :)

No comments: