Saturday, April 21, 2007

Pliant a 12-a :D




Am aici toate pozele.... va rog sa imi semnalati cea mai mica incovenienta si am atasat si e-mailul poe care mi l-a trimis... :D... astept un semn pana pe 26 aprilie
explicatiile mai jos :D ;;;;;;


Buna ziua,
Am asezat in pagina fotografiile voastre impreuna cu numele(la unele).Va rog sa verificati daca numele corespund cu fotografiile iar acolo unde nu corespund va rog sa le scrieti voi atasate de numerele de pe fotografie. Ex:55-ABABEI GABRIELA etc...
56-ACATRINEI IOANA
ACOLO UNDE NUMELE LIPSESC, VA ROG SA LE TRECETI TOT CA IN EXEMPLUL DE MAI SUS.
P.S. Nu va ingrijorati,fotografiile nu sunt prelucrate. Le vom prelucra dupa ce vom primi raspunsul vostru cu modificarile cerute.Trimiteti fie paginile pe care le-ati primit,(cu modificarile cerute) fie un tabel cu numarul fotografiei si numele elevului respectiv.
Va multumesc si va doresc numai bine!
ing. Dinu DORNESCU



FAZA E ca mi se pare ca le-a facut f najpa pe toate... nu prea le are nenea asta cu fotatu :)) =)) e.... uf... treaba romaneasca :| ...

2 comments:

Anonymous said...

mda...daca nu iesi tu bine in poze nu inseamna ca nu stie el sa fotografieze...inseamna ca nu stii tu sa te ingrijesti

Cosmin said...

:)) super tare sa dai comenturi in anonimat... deci idiotule care esti tu idiot uite cum stau lucrurile:

1. Nu ma interesa cum am iesit in poza... imi asum cum arat si nu inseamna ca nu ma ingrijesc: NICIODATA nu am mirosit sau nu am fost curat.. asta este altceva.. mi se pare o pierdere de timp ca baiat sa te ingrijesti.. sau poate ar trebui sa ma epilez pe picioare pentru tine si sa ma duc la solar....

2. Tipul nu se pricepe la poze... am colege care au capul mai mare ca al meu daka ai sa observi nu exista o oarecare simetrie... nu se pricepea poate e mai bun acum.... nu am zis ca eu sunt "Alesul" si nici nu am pretins ca sunt mai bun, dar nu fa tu consideratii de "ingrijirea" mea

3. zi cine esti daca esti asa smecher si poti sa faci tu consideratii lase legate de persoana mea, pe care nici nu o cunosti.

P.S.: daca ai frustari si nu ti le poti exprima... nu posta dupa 3 ani de la chestia asta...

Cu drag,
COsmin :))